Hulp nodig? Bel 046 – 234 05 07
Ja, het aanpassen van kerstpakketten is zeker mogelijk. Bij Doozi.nl proberen we zo flexibel mogelijk te zijn en daarom bieden we de mogelijkheid om pakketten te veranderen. Mocht je een bepaald pakket geschikt vinden voor jouw personeel, maar liever een ander hoofdproduct wilt toevoegen, dan kun je contact opnemen met onze designers. Je kunt deze afdeling gemakkelijk bereiken door een mailtje te sturen naar info@doozi.nl met daarin jouw aanvraag.
Door samen te werken met een van Nederlands grootste kerstpakkettenleveranciers, kunnen we de kwaliteit waarborgen. De samenwerking met onze leverancier is van A tot Z bekeken en gezien de geleverde kwaliteit hebben we besloten om met deze leverancier samen te werken. Daarnaast zorgen wij voor een dagelijkse check op pakketten die bij ons de deur uitgaan om de kwaliteit nogmaals te controleren en te zorgen dat wij tevreden zijn met het product dat we jou aanbieden.
Bij Doozi.nl ben je al welkom vanaf een oplage van 1 pakket. We doen er alles aan om er voor alle ondernemers te zijn, dus ook voor kleinere bedrijven. We begrijpen dat je ook graag de enige medewerker van het bedrijf iets wilt overhandigen om een blijk van waardering te geven.
De verzendkosten zijn gratis! Wij vinden dit een belangrijk onderdeel van ons bedrijf en proberen alle kerstpakketten persoonlijk op jouw locatie te bezorgen. Dit zorgt voor een contactmoment tussen ons en jouw bedrijf en dit vinden we zelf erg fijn, vandaar de kosteloze bezorging in Nederland! Mocht het niet mogelijk zijn om de pakketten persoonlijk te bezorgen, dan maken we gebruik van een van onze partners, maar ook in dit geval zijn de verzendkosten gratis.
Als je vragen hebt over een geplaatste bestelling, kun je contact met ons opnemen via info@doozi.nl of door te bellen naar 046-2340507. Een van onze medewerkers helpt je zo snel mogelijk verder.
Zeker! Voor ons is het belangrijk dat iedereen een pakket krijgt waarvan alles gebruikt kan worden. Zo kunnen we verspilling tegengaan. Laat ons weten met welke allergieën we rekening moeten houden, en we doen een passend voorstel.
Ja, dat kan. We maken één offerte en factuur op jouw naam, zodat alles netjes onder één dak valt.
Om iedereen van kerstpakketten te kunnen voorzien, willen we graag alle bestellingen vóór vrijdag 6 december 2024 ontvangen. Zo kunnen we een gegarandeerde leverdatum afspreken. Ben je te laat begonnen? Geen probleem! Neem last minute contact met ons op, en we doen ons best om alsnog een leuk pakket voor je personeel te regelen.
Gezien het feit dat kerstpakketten voornamelijk uit voedselproducten bestaan, hebben wij besloten om een kleine voorraad aan te houden zodat we altijd verse producten kunnen garanderen die zo lang mogelijk goed blijven. Uiteraard kunnen we zeer flexibel en snel zijn met het leveren van onze pakketten. Indien je een pakket met spoed nodig hebt, willen we je graag vragen om contact op te nemen met onze planning via info@doozi.nl. Wij zullen direct aan de slag gaan en kijken hoe we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.
Om alle klanten in Europa goed van dienst te kunnen zijn, werken we samen met verschillende partners die de mogelijkheid hebben om binnen Europa te leveren. Houd wel rekening met verzendkosten bij verzending binnen Europa (exclusief Nederland). Het beste kun je contact opnemen met onze planning via info@doozi.nl.
Ja, we bieden meer geschenken aan dan op de site te zien zijn. Op onze geschenkenpagina vind je de volledige catalogus met kerstpakketten. Bekijk onze digitale bladercatalogus en laat ons per mail weten in welk pakket je interesse hebt. We nemen dan snel contact met je op voor een passende offerte. Staat het pakket dat je zoekt er niet tussen? Vanaf 50 pakketten kunnen we ook maatwerk voorstellen doen.
Het cadeauportaal is een persoonlijke omgeving waar jouw personeel een pakket kan kiezen. Het grote voordeel is dat iedereen zijn eigen pakket kan selecteren, wat verspilling vermindert. De kerstpakketten worden voorzien van namen, zodat ze eenvoudig kunnen worden uitgedeeld. In het cadeauportaal kun je ook een persoonlijke boodschap toevoegen om jouw personeel te bedanken voor hun inzet.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice en we lossen het probleem zo snel mogelijk op.
Dat hoort niet te gebeuren. Neem contact op met onze klantenservice, we onderzoeken wat er is misgegaan en leveren de gemiste producten zo snel mogelijk na.
We houden van uitdagingen! Neem contact met ons op en laat je verrassen door ons uitgebreide aanbod. Geen idee is te gek, en we denken graag met je mee.
Naast traditionele kerstpakketten leveren we het hele jaar door geschenken voor verschillende geefmomenten. Vanaf januari kun je al onze geefmomenten op de website terugvinden, zoals de Dag van de Zorg, paasattenties, carnavalsgeschenken, zomergeschenken, sinterklaasgeschenken, jubileumgeschenken en nog veel meer. Staat wat je zoekt er niet tussen? Geen probleem! Neem contact met ons op en we doen een passend aanbod voor elk gewenst geschenk.
Onder de veelgestelde vragen op deze pagina vind je een berichtenveld. Vul daar je naam, telefoonnummer en e-mailadres in, samen met je vraag. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons een berichtje, dan komen wij zo snel mogelijk bij je terug.
Bel ons via 046 - 234 0507
Praat direct met ons via het blauwe bolletje rechts onderin!
info@doozi.nl
Check de veelgestelde vragen
Bel ons via 046 - 234 0507
Praat direct met ons!
info@doozi.nl
Check de veelgestelde vragen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle geefmomenten.
Doozi maakt gebruik van Google ReCaptcha. Bij het opsturen van je mailadres ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring
Tiendschuur 6
Susteren
info@doozi.nl
046 – 234 0507